Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

En ny chans!

Av Sofia Therese Nilsson - 19 oktober 2011 13:57

 


Hallå!




Vet inte hur många bloggar jag påbörjat och avslutat men känner att det var dags att ge det ett nytt försök nu, saknar att kunna sitta och skriva lite varje dag när man inte har annat för sig. Det är liksom mysigt på något vis när man skrivit ett tag att kunna bläddra tillbaka och läsa vad man gjort och sådär, just nu sitter jag bara hemma och är sjukling. Väntar på att B ska dyka upp, vilket han borde göra vilken sekund som helst! Vi har 3 månader idag och tror vi varit med varan 114 dagar i sträck idag bortsett från när han var i Dublin 1 vecka.
Idag lär det inte bli mycket gjort men tänkte iallafall försöka ta mig en promenad senare på e.m sen får vi se och jag och pappa kilar iväg och kikar på en ny vinterjacka när han slutat!

Slänger säkert in något inlägg ikväll, så tills dess, p&k!
// Sofia Nilsson 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Välkommen till min blogg! Här kan du läsa om hur mina dagar ser ut och självklart även om allt som kretsar runt i huvudet! På fritiden rider jag och boxas så fort jag får tid och om inte umgås jag med min underbara pojkvän Sebastian eller familjen. Jag ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards